Mardinli Keyta

 Geçen aylarda Galatasaray Dergisi'nde de yer bulan 'Mardinli Keyta' hikayesinin çıkış noktası olan Serkan Hacıoğlu fotoğrafı Ülker Özel Ödülleri'nde en güzel fotoğraf ödülünü almış. Fotoğrafın büyük versiyonu elime geçince de paylaşmak istedim, gerçekten şahane. Nusaybin'de yaşayan Aydın daha sonra GSYİAD'ın desteğiyle İstanbul'a gelmiş ve Abdul Kader Keita'yla tanışma fırsatı bulmuştu. Bu öyküyü aslında Galatasaray Dergisi adına Mardin gezisine katılan ve hikayeyi dergiye yazan Atahan'dan dinlemek gerekiyor ama şu fotoğrafı da es geçmemek lazım. "Garibanların da yaratıcılığı vardır."

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

3 yorum:

sukullaci dedi ki...

keita ile çocuğu tanıştırmaları ne kadar güzel bişey olmuş. yani ne kadar masrafı olabilir ki bunu yapmanın en fazla 100 tl olsun ama o çocuk hayatı boyunca asla unutmayacağı bi anıya sahip oldu. bi çocuğu mutlu etmek bu kadar kolay aslında. keşke hepimiz onlar için bişeyler yapsak. gerçekten hiç zor bişey değil.

scapula dedi ki...

Fotoğraf elbet güzel. Hatta Serdar'ın çektiği, derginin iki ay önceki ve bu son sayısında yayınlanan "Keita duruşlu" fotoğrafı da bir o kadar güzel.

Ama en güzeli Aydın. Güzel çocuk Aydın. Aslan Aydın. Onu o kalabalığın içinde gördüğümde ne hissettiğimi anlatamam. Denedim ama hep eksik kaldı yani. Bu ay mini bir röportajı da var Dergi'de...

"Bence, şampiyon olacağız. Arda iyi. Sabri iyi. Mehmet iyi. Kewell iyi. Keita da iyi. Şey iyi, yeni gelen o iyi. Döş Santo da iyi."

:)

scapula dedi ki...

Yalnız Uğur...

Ben bir gönderme var herhâlde diye düşünmüştüm ama yok sanki. Fotoğrafın başlığı çok ucuz geldi bana. Rahatsız oldum. Umarım benim algılayamadığım bir alt metin içeriyordur.