Neurosport & Gazoz Ligi

Tam saha, 11'e 11 maç yapma zevkini, mevkii bilincini ilk olarak iki-üç sene önce tatmış, futbol konuşmakla top tepmek arasında dağlar kadar fark olduğunu ilk o zaman anlamıştım. Şimdilerde benzer bir deneyimi Bağış Erten önderliğinde organize edilen Gazoz Ligi'nde tecrübe ediyorum. Saha içindeki rolüm çok matah bir şey olmasa da NTV Spor ve Eurosport Türkiye'de iş yapan/yapmış arkadaşlarla birlikte oluşturduğumuz Neurosport takımıyla her hafta maç yapıyoruz ki sadece maçı izlemek, topa dokunmak bile bana farklı bir şeyler katıyor, en azından saha içiyle empatimi güçlendiriyor.

Takımda kimler var derseniz kadro geniş: Yücel Tuğan, Emre Özcan, Gürcan Ulusoy, Emre Alayoğlu, Onur Erdem, Mustafa Özdemir, İsmail Şenol, Onur Salman, Alican Keser, Uygar Karaca, Armağan Ükünç, Koray Gök, Soner Öztürk, Gürsoy Ercan, Barış Gerçeker, Ozancan Sülüm, Sencer Yücel, Emek Ege... (Atladığım muhakkak vardır, kusura bakmayın) Teknik ekipte de Caner Eler ile Erman Yaşar var. Blog, Twitter aleminden pek çok tanıdık ismin bir araya getirdiği bu takımla Beşiktaş'ın Fulya Tesisleri'nde salı/çarşamba maç yapıyoruz. Maçı izlemek, iki lafın belini kırmak isteyen olursa kulübede bekliyor olacağım.

Son olarak bize bir jest yaparak formalarımızdan tozluklarımıza kadar ekipmanımızı herhangi bir karşılık beklemeden hazırlayan Nike Türkiye'ye de teşekkürlerimi sunarım. Oynasak da oynamasak da kendi adının yazılı olduğu bir forması olması hoş bir his. 19 numaralı formamla emeği geçen herkesi selamlıyorum.

Gazoz Ligi dedik, merak eden olursa hangi takımların ligde yer aldığını, kimlerin oynadığını takip edebileceğiniz bir blog da mevcut. Dünya Kupası esnasında Avrupa'yı gezip bloga leziz yazılar bırakan sevgili dostum Mustafa Özdemir'in ilgilendiği blogun linki de şuradadır efendim.

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

4 yorum:

ozdemirmusta dedi ki...

kalemine sağlık genco.

Sacit Tekin dedi ki...

Play-off a kalmak ilk aşamada başarıdır.

Anonymous dedi ki...

saat kaçta uğur? maç var gelin demişsin ama hiç bilgi vermemişsin :)

pclion dedi ki...

Baba, verdiğim linkte fikstür var diye söylemedim, zaten her hafta değişiyor. :) Buyur gel, beklerim...