'Yalnız Futbol'

'Yalnız Futbol' Galatasaray TV'deki yeni programımızın ismi. Bu programda yalnızca futbolun kendisi konuşulacak, her öğesiyle elbette. Futbol hariç her şeyin konuşulduğu futbol programlarının yanında yalnız kalmış futbolumuza meşrebimizce eşlik etmeye çalışacağız. Dört Galatasaraylı, Galatasaray'ı konuşacak ama futbolun doğrularıyla.

Programın katılımcıları sevgili Melih Şabanoğlu, Eray Sözen, Atahan Altınordu ve bendeniz Uğur Karakullukçu olacak. Haftanın konularını konuşacağımız, Galatasaray'ın o haftaki maçını derinlemesine analiz edeceğimiz, o haftaki ligi ve gelecek haftaki rakibimizi değerlendireceğimiz bir program olacak temel olarak. Elimizde Galatasaray maçlarının geniş bir özeti de olacak, programda kullanacağız, ayrıca maçla ilgili her türlü veri elimizde olacak.

Programın süresi yaklaşık 1 saat 15 dakika, çekimler ise Çarşamba günleri yapılıyor. Program başlangıçta banttan yayınlanacak, o sebeple ilk programın yayın saati hakkında bilgim yok. Muhtemelen yarın akşam olur ilk yayın, öğrendiğimde yazarım. Kendini izleten, farklı ve kaliteli bir program yapmak istiyoruz, sizi de bekleriz Galatasaray TV ekranlarına...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

58 yorum:

Chao Grey dedi ki...

Haydi hayırlı olsun, müthiş bir haber bu. Birisi programı kaydetse daha güzel olur, Digiturk abonesi olmayanlar için.

Onurov dedi ki...

Tebrik ederim hepinizi. Güzel bir program olacağından eminim, vaktim oldukça izliyeceğim.

İyi şanslar dilerim :)

pclion dedi ki...

Çağrı, program kayıtlarının Galatasaray.org'da yayınlanma durumu var. Onun haricinde de kaydedenler olacak sanırım...

Pervasız Gömlek dedi ki...

İlgiyle takip edeceğiz kuşkusuz...

ultrAstribun dedi ki...

Takip edeceğiz..

Nerazzurri dedi ki...

Hayırlı olsun Uğur. Daha derin analizlerini izleyeceğim mutlaka :)

BarFly dedi ki...

Çok iyi bir ekip. Umarım program uzun yıllar kalır.

Flying Dutchman dedi ki...

banttansa Hıncal usulü sallamak serbest....:)))

i-na-na-ma-dım arkadaşlar i-na-na-ma-dım dersin...

bu arada tebrikler tabi, laf aramızda ntv'deki o curcunadan başka bir yerde kendini ifade edecek olmana sevindim...

silent lucidity dedi ki...

3g teknolojisiyle borges de baglansın programa:)şaka bir yana kadro mükemmel keşke digiturku olmayanlar da izleyebilecek olsa bu gerçekten gstv adına büyük bir kayıp oluyor bence.

yok artık leBron james dedi ki...

ntvsporda hakkaten iyisiniz ama kalabalık oldugunuz bir curcuna havası oluyor.kablolu tv de gs tv yok.programın videolarını paylasırsanız sevinirim.simdiden hayırlı olsun.gs tv nin sizin gibi genc dostlarımıza kapı aralaması da cok hos bi davranıs olmus

halk dedi ki...

bu iş başkanlığa kadar varır, basınla ilişkiler müdürlüğü ya da:), amin.

siriusjames dedi ki...

Mükemmel haber mükemmel kadro :) Tebrikler.

aksilaz dedi ki...

Bide izleyebilecek olsak daha güzel olurdu. Dünyanın ilk ve tek şifreli klüp tv sine sahibiz.

Santiago dedi ki...

Hayırlı olsun izlemek isterdim.

Hüseyin Altıkıllı dedi ki...

Uğur hayırlı olsun hepinize. Umarım gerisi gelir de şu televizyonlardaki şebeklerden kurtulup "içimizden biri"lerini izleyebiliriz.

deNNis dedi ki...

Kendi adina bir adim daha da iLeri gitmen cok sevindirici... Halen GLasgow'da oLdugum icin, iLk boLumLeri kacirabiLirim, Agustos sonu itibari iLe kacirmamaya basLariz..
Kolay gelsin, tekrardan tebrikler..

Fethi dedi ki...

hayırlısı olsun,allah utandırtmasın...

Umutation! dedi ki...

Galatasaray'da oyuncu değişikliği, Hakan Ünsal çıkıyor, Uğur giriyor, bu değişiklik oyuna hareketlilik getirebilir, genç Uğur'dan çok şey bekliyoruz.

hahah hayırlı olsun bu değişiklik...

Anonymous dedi ki...

hayırlı olsun


Muhammet

Jordi Metal dedi ki...

Siz şimdi harbiden yolda görseniz bizi tanımazsınız :D

Çağrı'ya katılıyorum. Tebrikler. en sevdiğim blog yazarlarından 4ünü bir arada görmek harika olacak.

Skywalker dedi ki...

Çok sevindim senin adına. İzlemeye çalışacağım.

Anonymous dedi ki...

İZLEMEK İSTERDİM..KEŞKE AÇIK KANALDA OLSAYDI..

extensor dedi ki...

Kadro mükemmel, harika. 3'ünüz adına da çok mutlu oldum. Kendinizi ve bilginizi daha da iyi ifade edebileceksiniz artık.

Ki... Yol açıldı işte yarın başka kanal, öbür gün başka derken! Tam anlamıyla yorumcu olur, çıkarsınız :D

vakilinchuk dedi ki...

Süper.Mecburen nettende olsa her türlü takipteyim.Hayırlı olsun.

csyasoo dedi ki...

Bravo.Devam Uğur ;O

The Glorious Strategist dedi ki...

Kadro gerçekten acayip

Yalnız gerçekten bu programı izlemek isterim en azından yayınlandıktan sonra kaydını koyabilir misiniz bloga

pclion dedi ki...

Arkadaşlar, ben de ligi uydu üzerinden izliyorum ve Galatasaray TV izleme şansım yok. :) Galatasaray.org'da yayınlanacak çok büyük ihtimalle bölümler, başka kayıt edenler de olacak, merak etmeyin...

cingibi dedi ki...

Allah meahçup etmesin uğur kardeş başarılar dilerim eray da melih abide zevkle takip ettiğim isimler gerçekten güzel ekip kurmuşsunuz

lahoooov dedi ki...

Hayırlı olsun, merakla bekliyoruz..

Yenilsen de Yensen de aksamaz umarım :)

not.ultraslan dedi ki...

Hayırlı olsun Uğur Abi .!!

arif dedi ki...

Tebrikler.Aynı zamanda başarılar.
Keyifle izleyeceğiz.

reverdy dedi ki...

tebrik ederim yeni programınızı umarım galatasaray.org veya buradan program kayıtlarını paylaşırsınızda izleyebiliriz yayınları.

Anonymous dedi ki...

gerçekten çok ama çok sevindim eminim uzun yıllar devam edecektir galatasaray tv yide ayrıca kutlamak lazım

Gala's dedi ki...

Mükemmel bir haber. Seni NTV den sonra orada da görmek çok iyi olacak. Kadro çok iyi. Umarız çok çok uzun soluklu olur. Kendini futbol yorumcusu sananlara inat seni izlemeye devam edeceğiz. Başarılar. Allah Kolaylık Versin...

dejavu dedi ki...

Hayırlı olsun..

hadesperado dedi ki...

kadro şükela, yer şükela,
program da öyle olacak eminim :)

yayın tarihi ve saatini sabırsızlıkla bekliyorum,
bu arada program kaydını yapacak iyi bir blog biliyorum merak etmeyin :)

hayırlı olsun, Allah utandırmasın...

gelgidersin dedi ki...

hadesperado, bana attığın pası alıp başka bir yere yollamak için kafamı kaldırıyorum ve devre bitiyor :)

Malesef pclion'un katıldığı programlar benim kanal listemde olmayan olmasıda zor olan kanallar.
Ntvspor ve Gs.Tv bende yok ,yoksa bizzat kendim yükler verirdim kimse sormadan...

pclion, çok sevindim umarım iyi ve siz mutlu eden bir program olur.

Kübra GÜNAY dedi ki...

süperrrrrrrrr olucak bu ama keşke caner abide olsaydı

Anonymous dedi ki...

Eray ve senin yazılarını sürekli okuyan gslı abin olarak keşke daha önce olsaydı ve daha uzun olsaydı diyorum neyse hayırlı olsun inşallah senelerce devam eder medya soytarıları ve galatasaryın ekmeğini yiyip hainlik eden nankörler program nasıl olur öğrenir bu arada benim gs tv var ama olmayanlar için herkesin seyredebilmesi için bir şeyler yapılmalı

aura dedi ki...

ohoo siz iyice yorumcu olup çıktınız artık demek =)

hayırlı olsun, yolunuz açık ..

ike144 dedi ki...

Oh kadroya bak :) Dört gözle bekliyoruz abi hayırlı olsun artık ne diyeyim. Yalnız Atahan Altınordu mayıslardı değil mi? 1-2 haftadır yazmıyor sanırım, merak etmeye başlamıştım; burada görecek olmamız iyi oldu :)

bilog dedi ki...

Tebrikler :) Galatasaray TV yok maalesef bizde, internetten takip edeceğiz artık.

TheTurk dedi ki...

Müthiş dörtlü oluşmuş. Düşünenden, uygulayanına kadar herkese teşekkürler. Sabırsızlıkla bekliyorum. Yayın gününü ve saatini bekliyoruz adaş..
Başarılar, sevgiler, selamlar..
Uğur Gül

kozniku dedi ki...

Sabirsizlikla bekliyorum; süper bir ekip olmuş, yazarken bile heyecan duydum; diğer arkadaşlara da selamlar.

Yasin

Ata İsmet Özçelik dedi ki...

Hayırlı olsun, artık sığ yorumlar yerine mantıklı analizler görmek istiyoruz ekranlarda. Sizinki de buna başlangıç olur umarım.

Anonymous dedi ki...

sizin yanınızda keşke burak besinci de olsaydı onun maç analizleri de çok gerçekci ve mantıklı oluyor bir tek eksik o kalmış

can sak dedi ki...

valla iyice ünlü olma yolunda ilerliyosun :) yorumlarında çok iyi onu da belirtmek isterim,takip ediyoruz...

isocem dedi ki...

Tebrik ederim her birinizi.

Şimdiden programı izlemek için sabırsızlanıyorum.

Gerçekten harika bir ekip olmuş. Aranızda bir Eren Loğoğlu eksik diyordum ki o da askerden dönünce size katılacakmış.

Tek kelimeyle harika.

Anonymous dedi ki...

benim sormak istediğim bazı sorular var uğur abi acaba 4kişi olduktan sonrada mı yayınlar floryadaki stüdyolarda çekilecek sefaköydeki stüyo çok büyüktü ve bir kez kullanılmıştı orada yapılsa daha güzel olmaz mı ? cevabınızı bekliyorum saygılarımla

Anonymous dedi ki...

Ugur bey program hayirli olsun da ben amerikadayim izliyemiyorum ben ve benim gibi galatasaray;i;ar icin alternatif bir izleme sekli olucak mi mesela siz bloga upload yapsaniz programdan sonra veya baskasi baska bisey yapsa ve bizimde haberimiz olsa cok sevinirim.Programi gercekten ozlemek isteim.

Basarilarinizin devamini dilerim./

caglar ozdundar

osmancanpolatblog.com dedi ki...

programi izledim bugun guzeldi ama sen hangisiydin abi pek tanimiyorumda blogunu takip ediyorum ama yüzlerinizi bilmiyorum sadece melih abiyi biliyorum

pclion dedi ki...

Programın kaydı yapılmış ama henüz internet ortamına aktarılmadı. Bugün, yarın eklerim bloga.

Ben sağda oturandım, kırmızı tişörtlü...

erdersson dedi ki...

hayırlı olsun uğur.umarım ntvspor daki gibi kısa kısa cümlelerle proğram bitmez.

Taylan Özgür Topçuoğlu dedi ki...

abi spiker biraz daha iyi sunabilir diye düşünüyorum ayrıca bir bölüm daha eklene bilir 30 dk lık eğer mümkünse herkes 10 dk boyunca söylemek istediklerini söyler vs...

Marseille roulette dedi ki...

Selam Uğur, program çok güzel olmuş. Yalnız naçizane tavsiyem, "hani" kelimesini biraz daha az kullanırsan daha iyi olur.

"Yenilsen de Yensen de" programındaki Beşiktaşlı 3 kelimesinden 2si "hani" olan arkadaş kadar kulak tırmalamıyor ama yine de azaltsan güzel olur.

Programın çok başarılı olur umarım.

Sevgiler...

pclion dedi ki...

Marseille roulette,

Ben de farkettim onu, ıı yerine hani deyip düşünüyormuşum meğerse. :) İlk program benim açımdan fazlaca doğaçlama oldu ve sorulara o an düşünüp cevap vermek durumunda kaldım. Bir dahaki programa daha iyi olacak inşallah.

Taylan, Melih abinin ilk moderatörlük deneyimi bu, çok normal hataların olması. Üç-dört program sonra çok daha iyi bir iş ortaya koyacağımızı düşünüyorum.

Uğur...

C S A dedi ki...

Hocam org ta seyrettim yayini...
Gurur duydum, yasinla bilgini oranlayinca..cok sasirdim..cok zeki temiz duzgun adamlarsiniz cok cok tebrikler...

Anonymous dedi ki...

Arkadaslar resmi sitede bir turlu bulamadim programi. Linki yazabilirmisiniz acaba. tesekkurler