Gördüm, Duydum, Okudum: True Blood, Epica, Harry Potter VII

'Gördüm, duydum, okudum' başlığından anlaşılıyor zaten ne yapmak istediğim, izlediğim dizileri ve filmleri, dinlediğim albümleri ve okuduğum kitapları paylaşacağım ara ara bu başlık altında. Kabul, okudum biraz zorlama oldu ama bilmek için de okumak gerekiyor, değil mi?

Bu sıra izlediğim dizilerin başında True Blood geliyor. Yaz sezonundaki dizi kıtlığı malum, izlenebilir dizi sayısı da kısıtlıyken yeni alternatiflere yönelmek gerekti. True Blood da ilaç oldu açıkçası, hem sıradışı konusu hem de sürükleyiciliğiyle. İlginç bir fantastik-korku dizisi True Blood, aynı zamanda bir aşk hikayesi de barındırıyor içinde. Konusunu merak ediyorsanız şurda epey uzunca yazmıştım, altındaki yorumlarda fazlasıyla fikir verecek cinsten. Kendimizi ve arkadaşları toparlayabilirsek bundan sonra bolca dizi yazabileceğimiz ortak bir blog işine gireceğiz yakın zamanda, merak edenler için dip not olarak düşelim.

Bu sıra dinlediğim albümlerin başında Epica'nın The Phantom Agony'si geliyor. Aslında yeni bir albüm değil ama ilk G.D.Ö'ye yazmak istedim. Özellikle Façade of Reality harika bir şarkıdır, vokallerin performansı gerçekten üst düzey. Albümü baştan sona dinlerseniz adı neymiş şunun diye bakacağınız ilk şarkı muhtemelen Façade of Reality'dir zaten. Geçtiğimiz günlerde Foça'ya gelmiş Epica, izleme fırsatı bulamadık tabii. İstanbul'a gelseler de dünya gözüyle izlesek. Metallica konseri sonrası pek konser işlerine bulaşmadım, Epica gelse düşünmeden giderdim ama.

Kitap kısmı biraz garip durabilir ama son okuduğum kitap gerçekten Harry Potter ve Ölüm Yadigarları. :) Diğer kitapları çıkar çıkmaz okumama rağmen 7. kitabı okumamaya karar vermiştim, ta ki rezalet 6. filmi sinemada izleyene kadar. Güzelim kitap 13 yaş altı gençlerin ilgisini biraz daha fazla çeksin diye hadım edilmiş. Kitap gibisi yok hakikaten. Ben de açtım, 3 günde koca kitabı bitirip rahatladım. 7. filme de gitmem zaten, Harry Potter benim için bitmiştir!

Uğur...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

0 yorum: