8 Mart, 8 Kadın

Malumunuz, Hayatım Futbol 23.sayısını haftanın anlamına uygun bir konuya ayırdı ve kadınların futboldaki yerini irdeledi. Banu Yelkovan'ın da aralarında yer aldığı sekiz değerli kadın yazar farklı başlıklarda kadına bakışı ve kadın futbolunu değerlendirdi. Hayatım Futbol'u kurmaktaki temel gayelerimizden birisi arkamızda futbol külliyatına ve kültürüne katkı sağlayacak yazılar bırakabilmekti, bu sayıdaki birçok yazı da bu kalitede ve özgünlükte bence.

Sekiz yazarımızın dışında İsmail Şayan'ın Dick Kerr Ladies FC yazısı da ayrıca bahsedilmesi gereken bir yazı, harika bir araştırma. Ayrıca bundan böyle dergiye düzenli yazacak isimlerden birisi olan Güney Amerika fatihi Aslı Pelit'le de hem 10'ların Kıtası programı hem de Güney Amerika üzerinden kadın-futbol ilişkisi üstüne bir sohbet gerçekleştirdik. Buyurun.

Hayatım Futbol 23. Sayı Web
Hayatım Futbol 23. Sayı iPad
Hayatım Futbol 23. Sayı Android
Hayatım Futbol 23. Sayı R2D2

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

0 yorum: