Bir Acayip Final

Konu İngiltere olunca genelde okuyucu, dinleyici olmayı tercih ediyorum. Benden çok daha fazla maç izleyen, PL'yi daha yakından takip eden arkadaşlarım var. Onlardan okumak hoşuma gidiyor ama bu haberi -hele ki benim de kara sularıma girmişken- görünce dayanamadım.

Biliyorsunuz, Capital Once Cup'ın finalistleri beklenmedik şekilde Swansea City ile Bradford City oldu. Swansea, Premier Lig'de mücadele etmesine karşın sonuçta bir Galler ekibi. eğer finali kazanıp da Avrupa'ya çıkarsa kimi temsil edeceği Ada'da epey bir tartışılmıştı. En sonunda İngiltere kontenjanından katılması sebebiyle durum netleşmişti ama dedik ya, bir acayip final. Bu kez öbür finalistten ilginç bir çıkış geldi.
2011/12 Avrupa Ligi sezonunda
Premier Lig ekiplerinin gelirleri

Bradford City'nin asbaşkanı Mark Lawn, eğer kupayı kazanırlarsa Avrupa Ligi'ne katılmayacaklarını açıkladı. The Sun'a verdiği demeçte “Villa’yı yendikten sonra bunu araştırdık ve bize maliyeti çok fazla olacak, orada olmayacağız” diyor Lawn. Nasıl olsa eleneceğize getirip ortaya yem de atmış ama en sonunda "Bu konuda çok ciddiyim" demeyi de ihmal etmemiş.

Mevzu Avrupa kupası olunca ben de arşivi biraz kurcaladım, geçen yıl Avrupa Ligi'nden kim ne kadar kazanmış baktım. 2011/12 sezonunda gruplara kalan İngiliz takımlarının kazandıkları paralar 3.5 milyon avro ile 2.88 milyon avro arasında değişiyor. Lawn'un abarttığı kadar da değil sanki... Yine de İngilizler için acayip bir final olacağı kesin.

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

0 yorum: