Opeth - Face of Melinda

Geçtiğim o turnike bir peri kızını işaret ediyor
Simsiyah saçları altında Melinda'nın yüzü
Gözlerinde hiç neşe kıpırtısı yok
Pusuya yatmış bekleyen hüzün yükseldi

Kelimeler kefaret gibi duraksayacaktı
Başarısızlık aşama olmayı geçti artık
O yeminlerinden birinden diğerine geçti
İşte bu kimsenin takmayacağı andı

Ve unufak edilmiş neşesinde acıyı itiraf etti
Dünya üzerinde tanrının bir *r*spusu
Onun o feda ettiği yollarda buldum
Yüzündeki o içi boş aşkı

Onu kazanmak için hala dolap çeviriyordum
Hoşnutluluk kırıkları dolduracaktı
Ruhum çırpınan bir nefes bıraktı
Bu gün yitti,karanlık yakın

Onu elinden tutup götürdüm ve dedim ki:
Tüm inancım silindi gitti
Büyük bir korku içinde sadece senin için geri geldim
Gel benimle,çok uzaklarda kalmak üzere

Uçsuzca geceye ait olan o noktaya gözünü dikip
Mengene gibi konuştu ve kafiyeyi kırdı
Ama son anda kendini de şaşırttı
Başkasına sözüm var ama kalbim senin...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

2 yorum:

Sencer Yücel dedi ki...

Hemen akabinde Benighted...

pclion dedi ki...

Onun ardından da bir 'Remember Tomorrow' coverı gelirse tadından yenmez...