Hayatım Futbol Üzerine

Son bir yıldır azalan blog güncellemelerinin iki-üç aydır iyice seyrekleştiğini siz de fark etmişsinizdir. Bunda iyiden iyiye hayatımıza giren Twitter'ın getirdiği kolaycılığın da payı var elbette ancak esas sebep aylardır çıkması için uğraş verdiğimiz Hayatım Futbol dergisinin gerektirdiği mesaiydi. En azından şunu söyleyebilirim, blogda yaşanan bu kısırlık bundan böyle yaşanmayacak ve zamanım oldukça yazı yazmayı sürdüreceğim.

Öte yandan yeni bir mecra olan tabletleri temel alan Hayatım Futbol, en az bu blog kadar kıymetli bir iş ve bu blogda olduğu kadar orada da yazılarım yer alacak. Yeni bir deneyim olması sebebiyle oturması belki zaman alacak fakat eksiklerini, eksiklerimizi gidermek için çaba harcıyoruz ve aktif dönemlerinde blogların bizleresağladığı keyif ve üretkenliği orada haftalık bir dergi formatında canlandırmak için elimizden geleni yapıyoruz. Benle birlikte derginin editörlüğünü üstlenen İlker Yılmaz dışında bloglarıyla öne çıkan Salih Demirci, Emre Özcan, Alper Öcal, Orhan Uluca, Fırat Topal gibi isimlerin yazıları düzenli olarak dergide yer alacak. Bizler için sizin geri dönüşleriniz çok kıymetli, buradan, Twitter'dan ya da başka bir yerden fikirlerinizi, önerilerinizi bildirirseniz bunları düzeltmek için elimizden geleni yapacağımızı bilmenizi isteriz.

Son olarak çeşitli yazılarımın yer aldığı derginin ilk üç sayısının linklerini paylaşayım. Hayatım Futbol'un 4.sayısı ise yarın yayınlanacak. Dergide benim kalemimden Manisaspor'u temel alan Süper Lig 7.hafta değerlendirmesini, Vaslui forması giyen Rumen 10 numara Lucian Sanmartean profilini ve İlker Yılmaz'la birlikte yaptığımız Feyyaz Uçar röportajını okuyabilir/dinleyebilisiniz. Dergiyle ilgili tüm gelişmeleri ise iPad aplikasyonundan ve hayatimfutbol.com sitesinden ulaşabilirsiniz. Keyifli okumalar...

Hayatım Futbol, Sayı 1
Hayatım Futbol, Sayı 2
Hayatım Futbol, Sayı 3

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

Dergi için biran önce android uygulamasını çıkarmanızı öneririm.

Flying Dutchman dedi ki...

Android olarak Varol Döken'i transfer ettik olur mu?