Belarus U21 2-0 Türkiye U21 || Hayal Kırıklığı Yaratanlar #3

Söyleyebileceğim tek şey bu, yazık! Genç oyuncu düzeyinde Avrupanın en büyük vitrinini elimizin tersiyle ittik, gitmek istemedik. Bu turnuvada başarılı olan oyuncuların Avrupanın en büyük takımlarına çift haneli rakamlarla transferler yaptıklarını görmezden geldik. Hayal kırıklığı yaratanlar diye yazılar yazıyorum son günlerde, herhalde bu en acı olanı.

Maçı seyredemedim kendi maçımdan dolayı ama emindim turu geçeceğimize. İlk yarının 1-0 bittiğini öğrendim maçtan önce. Olsun dedim, bir gol atsak bile tur bizim. Olmadı, gol yemenin yetenek isteyeceği bir takımdan zorla goller yedik. Uzun süredir bu kadar sinirlendiğim bir maç sonucu hatırlamam, Galatasaray'ın berbat oynadığı maçlarda bile. Bu konuya pek sağlıklı baktığım söylenemez, altyapıyla fazla haşır neşir olan birçok kişide vardır bu. Biraz abi, biraz kardeş, biraz arkadaş gibi olursunuz bu oyuncularla. Başarılı olmasını istersiniz. Ancak onlar istemediyse yapacak bir şey yok, 8 yıldır katılamıyormuşuz bu turnuvaya, ne gam!

Hami'sinden girip Fatih Terim'inden, Spor Bakanı'ndan, Türk futbolundan çıkardım aslında ama ne yazsam, ne desem boş geliyor şu an. İlerde belki. Güzel bir maç yazısı siparişi vermiştim Noat'a, kırmamış yazmış. Üstelik daha sakin bakmış olaya. En iyisi siz ondan okuyun bugün.

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

iktisatci dedi ki...

Bana kalırsa böyle bir maçta, A Milli Takım'dan gelen oyuncuların direkt olarak ilk 11'de oynaması doğru değildi.

Terim geldiğinden beri gençlere verdiği önemden, futbol okullarından bahsediyor.

Bu eleniş büyük bir rezalettir.Kaybedilen şey çok büyüktür.Sorumluları cezalarını çekmelidir.(Son cümlenin gerçekleşme ihtimali ülkemizde imkansızdır)