Star Wars: The Clone Wars

Star Wars müptelaları için bundan daha güzel bir haber olamazdı herhalde. Her 2-3 ayda bir krizler eşliğinde bir doz Star Wars filmleri serisi alan benim gibi manyaklar için bu meretin hap olanından yaptılar sonunda. Star Wars: The Clone Wars televizyon dünyasına adımını attı. Aslında filmle başlangıç yaptı seri ama filmi beğenen kişi sayısı azdı. Sanıyorum beklentilerin çok yüksek olmasından kaynaklanıyor biraz da.

Star Wars: The Clone Wars'un bir 3d çizgi dizi olduğunu hemen söyleyeyim, dizide Hayden Christensen, Ewan McGregor gibi baba isimleri göreceğini düşünüp panik atak geçiren Star Wars fanları olabilir. Sesler falan orjinal tabii ki, Star Wars atmosferi yerli yerinde. Zaten George Lucas kolay kolay dizi fikrine izin verecek bir adam değil, verdiyse sağlam bir iş vardır ortada.

Diziye ilk başlarda uyum sağlamakta zorlanabilirsiniz. Kendinizi bir Star Wars oyunundaymış zannedip eliniz klavyeye gidebilir, geçicidir. Bu evreyi atlattıktan sonra yavaş yavaş diziye ısınıyorsunuz. İlk bölümde Yoda üstad bir dizi hayat dersi verip, üç-beş Jedi numarası gösteriyor bizlere. Spoiler'a da pek fazla girmek istemiyorum, o yüzden şimdilik burada kalsın. Haberi olmayanlar için bir hatırlatma yapmış olalım böylece...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

2 yorum:

SideWindeR dedi ki...

Merak edip bugün indirdim izledim.Valla öyle çok sıkı takip edilecek değil de,çıtır çerez niyetine izlenecek bir şey çıkmış ortaya bana göre.Yine de Star Wars açlığımızı biraz bastırır.

Anakin ne ara Master oldu da Padawan aldı bu arada?

PCLioN dedi ki...

Anakin'in Jedi Knight olması lazım orda, daha master değil. Yanındaki de padawan değildir muhtemelen ama olabilir de, onu araştırmak lazım. Jedi Knight'ken deneme sürüşleri yapılabiliyor diye biliyorum böyle.

Bir de Anakin garip bir vaka tabi, 25 yaşında Jedi Master olabilmiş başka insanoğlu yok. Bazı şeyleri erken yapması doğal. Herifin 20 yaşında taş gibi kraliçe sevgilisi vardı yahu, ötesi var mı? :)