Olalekan İbrahim Babatunde

Son günlerde gündem fazla ciddi, biraz rahatlasak fena olmayacak. 2 yıl önceden bir transfer haberinden bahsedeceğim sizlere, Olalekan İbrahim Babatunde transferi. 2007 Temmuz'unda bir haber düşmüştü basına, Msida Saint Joseph adlı Malta takımının resmi sitesinde resmi bir transfer haberi vardı ve bu haber Babatunde isimli Nijeryalı bir oyuncunun Galatasaray'a transfer olduğunu açıklıyordu.

O sıralar bir forumda yönetici olarak görev yapıyorum, 10 dakikada forum karıştı, insanlar kim bu ya diye bağrınmaktalar. Ben de yönetici olduğumdan ortamı sakinleştirme derdindeyim, bir yandan kimin nesi, kimin fesi diye oyuncuya bakıyorum. En sonunda şöyle bir mesaj yazmıştım konuya, şimdilerde baktığımda çok komik geldi gözüme.
Gündeme bomba gibi düşecek diyorlardı, doğruymuş demekki

Bu arada adam forvet değil kanatmış. İki kanatta da oynayabilen birisiymiş.

Neler diyorum ben ya
Kendimi bile inandıramamıştım yani bunun akılla, mantıkla açıklanabilecek bir transfer olduğuna. Bir yandan da transferin gerçek olmadığına dair bir kanıt arıyorum tabii. Millet çıldırmış gibi mesaj atıyor, birisi dalga geçme derdinde, birisi benim gibi aklına mukayyet olmaya çalışıyor. İnanın o yoğunluk bir Babatunde transferi sırasında oldu, bir de Lincoln transferinde.Neyse, beklediğimiz müjdeli haber gece 12'ye doğru geldi, Adnan Sezgin "yok böyle bir şey, nerden çıkmış bu" mealinde bir açıklamada bulunmuş ajanslara. Herkes rahatladı tabii. İşin ilginç tarafı o haberi çıkaran sitenin kulübün gerçekten resmi sitesi olmasıydı. Kulüp Türkiye'deki popülaritesini mi arttırmaya çalışıyordu, pek anlayamamıştım ama Olalekan İbrahim Babatunde sayelerinde transfer efsanelerinden biri olarak Galatasaray'ın gayriresmî tarihinde yerini aldı.Babatunde'nin wiki sayfasına baktım yazıyı yazarken, İngilizce sayfasında hala Galatasaray'la ilgili transfer haberi yer alıyor, yukarda görüldüğü gibi. Malta tarihinin en iyi oyuncularından biri olduğu gibi bir detay var ama yan panele baktığımızda şu an hiçbir kulüple sözleşmesi olmadığını görüyoruz ne hikmetse. Çok yaşa sen, Olalekan İbrahim Babatunde!

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

steven_stiffler dedi ki...

Hangi forum acaba ? :)