Arda Turan & Federasyon & Galatasaray

Arda Turan'a takdiren bir ceza daha geldi bildiğiniz gibi federasyondan, sebebi takım arkadaşlarını tebrik etmek için soyunma odasına inecekken kendisini tanımayan (!) bir güvenlik görevlisi tarafından engellenmeye çalışılması ve aralarında çıkan tartışma. Bu basına yansıyan kısmı tabii, işin aslı böyle değil. İBB başkanı Göksel Gümüşdağ'ın talimatıyla engelleniyor Arda güvenlik görevlileri tarafından. Arda'nın da bunu kabullenmeyeceği biliniyor tabii, tartışma çıkıyor hiç yoktan. Peki kim bu Göksel Gümüşdağ, Euro 2008'de milli takımın soyunma odasına inip bize ceza aldıran bir adam. Kimlerle yakındır, kimdir, nedir herkes biliyor zaten, Galatasaray kongre üyesi olması da ayrı bir rezalettir. Neyse konumuz günlük isimler değil, konumuz Galatasaray.

Bu üstteki rezalet gerçekleşirken Galatasaray'da neler olduğuna bir göz atalım. Adnan Polat, İBB maçınını izlerken Arda Turan'ın yanında bir kişi daha vardı, Haluk Ulusoy'un oğlu. Doğru ya da yanlış, federasyonun ve MHK'nın özellikle ikinci yarıda uyguladığı skandal niteliğinde kararlar üstüste gelince onlara karşı alınan bir cephe var. Peki bunlar olurken adını anarken bile irkildiğim eski başkanımız Özhan "abi" Canaydın maçı kiminle seyrediyordu acaba? Galatasaray'ın cephe aldığı federasyon başkanıyla. Bu sırada Özhan Canaydın'ın basın sözcüsü, Cemiyet başkanı ne yapmaktaydı, Galatasaray başkanına sallamakta. Taraftar ne yapıyordu peki, hiç. Tepki koymaktan aciz, kendi futbolcusuna dahi sahip çıkamayan başkanından, muhalefetine, taraftarına kadar dibe vurmuş bir kulüp. Bizim bildiğimiz Galatasaray bu değil, en azından bu değildi.

Burda en büyük görev bana göre bizlere düşüyor. Arda Turan'a sahip çıktığımızı net bir biçimde göstermeliyiz, eğer biz bunu yapmazsak zaten iyiden iyiye azıtan basın Arda'ya çok daha belaltı çalışacaktır. Arda'nın bugün herkesin önüne yem olarak atılmasının tek sebebi üstündeki parçalı formadır. Arda bugün çubuklu forma giyiyor olsaydı o güvenlik görevlisi bugün işinden atılmıştı, Arda'dan basın önünde özür diliyor olurdu, bunu unutmamamız gerek.

Yönetimlerin yıllardır hem federasyon ayağında, hem de basın ayağında gösterdiği zaafiyet sebebiyle kulübün futbol dışı yollarla safdışı bırakılmasının önündeki tek engel saha içindeki oyun ve tribündeki taraftardır. Galatasaray'ın federasyon ve kurulları tarafından doğranmasını engellemek için ben başka çözüm yolu göremiyorum ben, bu bozuk ve hastalıklı yapılanmaya karşı durabilecek bir kulüp yapısına sahip olduğumuza inanmıyorum. Bu yüzden Galatasaray ayakta kalabilmek için sürekli kazanmak zorundadır, bu yüzden kulübümüze, takımımıza sahip çıkmalıyız Galatasaray taraftarları olarak. Galatasaray düşerse tekme atan çok olur...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

38 yorum:

ahmtblt dedi ki...

Hafizam beni yaniltiyorsa bagislayin ama bir zaman Aziz Yildirim da cezali oldugu icin Arda gibi olmamasi gerekti yerde gezindigi icin yeni bir ceza almisti...

Yani Arda'nin üzerinde parcali degil de cubuklu forma da olsa bu cezayi yine alabilirdi... Yani saniyorum, ve de ümit ediyorum:)

Chao Grey dedi ki...

Eline sağlık. O "çubuklular" çoktan işe koyuldu bile. Arda'yı FIFA'ya şikayet etmişler "Bursaspor maçında doping kullanmış" diyerek. Böylesine iğrenç bir şekilde salyalarını akıtmaları beni çıldırtıyor.

pclion dedi ki...

Sevgili ahmtblt,

Aziz Yıldırım'ın aldığı cezayla Arda Turan'ın aldığı ceza bir midir? Birisi laf ola beri gele uygulanan bir hak mahrumiyeti cezası, diğeri saha içindeki oyunu direkt olarak etkileyen bir ceza. Ayrıca bir akreditasyon ihlali nasıl olur da bir maç oynamama cezasıyla çarptırılabilir, bunun mantıklı bir açıklaması var mı? Böyle bir ihlal varsa gerekli para cezası kulübe verilir, olur biter.

Ayrıca aynı güvenlik görevlisinin akreditasyonu olmasına rağmen Galatasaray kulübü masörü ve malzemecisine de zorluk çıkarmıştır, niyet üzüm yemek değil bağcı dövmek...

aurora dedi ki...

"Aynı müsabakada MANİSASPOR Kulübünün görevli olmayan kişilerin soyunma odasında yer almasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren İHTAR CEZASI ile cezalandırılmasına,


Aynı müsabakada MANİSASPOR Kulübü futbolcusu TOLGA DOĞANTEZ'in görevli olmadığı halde soyunma odasında yer almasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren İHTAR CEZASI ile cezalandırılmasına"

23.04.2009 PFDK kararlarından.

çünkü orada manisaspor yazıyor galatasaray değil.
arda turan değil tolga doğantez yazıyor.
işte böyle.

Cem Kalay dedi ki...

Benimde görüşlerim aynı şekilde.. Olay saha içerisinde bir yumruk,tekme olsa anlarım fakat soyunma odasında çıkan bir tartışmada Ardayı tanımayan! güvenlik görevlisiyle tarıştı diye niye 1 maç men verilir çözemedim.

Ayrıca bu son günlerde Canaydın - Polata karşı haberleri çok sık duymaya başladığım bir konu.. Benim esas korkum budur. Seçime girdiği anda kazanabilcek potansiyel bir tehlike var önümüzde.. Umarım o günleri görmeyiz..

apaç dedi ki...

şu lavuklar düşsün, sabri sarıoğlu kaptan olmuş, hocaların hocası bülent uygun ipi göğüslemiş kadar sevineceğim.

balon abdullah, sarı göksel..

iki-üç senedir sevimli futbol kisvesi altında yemediğiniz nane, kırmadığınız ceviz kalmadı.

sevimli futbolunuzu da, turuncu formalarınızı da istemiyoruz.

razandura tjikuzu olup gidin.

Gala's dedi ki...

apaç ;

yorumlarınıza saygı duymakla beraber çok ilginç karşılıyorum..

extensor dedi ki...

Güzel yakalamışsın teşekkür ediyorum bir Galatasaray'lı olarak ve eklemek istiyorum.
Bence işin çubuklularla yani Fenerbahçe ile pek ilgisi yok.

Özhan Canaydın, Adnan Polat'a rakip olduğunu ilan ettiği günden bu yana Galatasaray bir sürü hakem hatasıyla puan kaybetti.

Bunları böyle ilişkilendiremem, sonuçta bilmiyorum ama...
Bu söylem,
Galatasaray eski başkanının, Galatasaray'ın savaş açtığı Federasyon başkanıyla oturabilmesi kadar ayıp olur, daha fazla değil.

pclion dedi ki...

Çubuklu derken şu anki konjonktürdeki Fenerbahçe ağırlığından bahsediyorum, yoksa bunların sorumlusu Fenerbahçe yönetimi değil, tam aksine yönetimiyle, muhalefetiyle Galatasaray yönetim yapısıdır...

apaç dedi ki...

@gala's

ilginç karşılamanı olağan bulmakla beraber nedenini merak ediyorum?

bu arada ''-mekla, -makla beraber'' kalıbını kullanınca aklıma bülent uygun hocam geldi.

saygıyla eğiliyorum önünde.

Gala's dedi ki...

bülent uygun başarılı olabilir. ama hal ve hareketlerini ciddi bulmuyorum. mesela deniz çoban iyi maç yönetmesine rağmen o kadar üstüne gitmesi ilginç. her maç sonrası bizi şampiyon yapmıycaklar diyorlar. hakemler de böyle birşeyin olmadığını bilinç altına öyle bir koymuş ki. sivas lehine çılgınca hatalar yapılıyor. çok ciddiyetsiz kendini beğenmiş bir kişilik. aynı şekilde sabri de çoğu gs li tarafından gönderilsin tamam iyi taraftar ama futbol olarak iyi değil derken sizin kaptan olmalı dmeeniz ilgincime gitti. elbette saygı duyuyorum.

Pads dedi ki...

Sivas macinda Umit'in atilmasi, Kayseri macinda Lincoln'un atilmasi, Derbi'den sonraki enteresan cezalar bir de bu. Galatasaray neyin diyetini oduyor cok merak ediyorum.

Feer-Piley odullu Ozhan Bey'de 'Etik' ne demekmis, ne anlama gelirmis okusa ogrense ne guzel olacak. Gerci anlayacagini sanmiyorum agzi acik sekilde bos gozlerle o kitaba bakar, kitap da ona.

Galatasaray Lisesi hep buyuk adamlar yetistiregelmistir. Liseli olup da buyuk adam olamayan adamlar ise Galatasaray Spor Klubune kazik cakmaya calisiyorlar.

Yazik.

apaç dedi ki...

deniz çoban olayında ben de hocamı pek haklı bulmuyorum; ama değerlendime yaparken öncelikle o an içinde bulunduğu haleti ruhiyeye de bakmak lazım. pepe mesela, hiç o hareketi yapacak adam mıydı? bittabi hayır; ama oluyor işte bu tip şeyler. normal değil bu adamların icra ettiği işler. tolere edip, hatalarıyla sevmek lazım bazen.

çok konuşması da gayet doğal. ne yani balon abdullah'la, kocaman devrikçi aykut mu konuşsun! elbette, iki yılda bozmadığı ezber, yapmadığı icraat kalmayan hocaların hocası konuşacak ve onlar da dinleyecek.

üstelik henüz var mısın yok musun'a katılmışlığı ya da bir reklam filminde gubidikçe nutuk atmışlığı da yok.

sabri hususuna gelirsek de, öncelikle ayhan, hasan şaş ve karan'la birlikte bu takımın en eskilerindendir sabri. bu zikrettiğim isimler -ayhan'ı değerlendirme dışı tutuyorum- pek nadir forma şansı bulan isimler. yani en düz mantıkla bile ikinci kaptan olması gerekir sabri'nin.

kaldı ki bu adamın gs okulundan mezun olmak gibi bir etiketi de var.

bu da kendisini emsallerinden 4-5 gömlek üstün kılıyor.

en az senin-benim kadar galatasaray'lı olduğunu belirtmeme zaten gerek yok.

hitabeti, insani ilişkileri, hırsı, arzusu dersen hepsi zaten 10 numara..

e o zaman sabri kaptan olmayacak da kim olacak?

sorarım size..

Hüseyin Altıkıllı dedi ki...

@ apaç

abi gözünü seveyim yahu, tamam sabri, anladık.

@pclion

eline sağlık abi. şöyle bir site açsak da imza mı toplasak diyor insan, arda'ya destek bâbında. sonra da o kadar düşmesek mi diyor. sen ne düşünüyorsun?

sebo dedi ki...

Hangi konjonktürdeki Fb ağırlığı.. Bir ağırlık var da biz mi bilmiyoruz.. Bu sene aleyhimize yapılmadık hata kalmadı ve Yıldırım'ın kulüpler bilmemnesi başkanı olmasından ötürü ağzımız açılamadı.. Konjonktür mü kalmış..

İlla bir konjonktürden bahsedecekseniz ilk yarıda devre dışı bırakılmak isteniyoruz diyen ama 2. yarıda gıkı çıkmayan Demirören konjonktüründen bahsedelim..

Nasıl ağırlığımız varmış ki ligi 6. sırada bitireceğiz bu gidişle..

Havacılık sektöründeyim Arda'yı yakınen tanıyorum, bir kaç kez uçuşlarına denk geldim Gs takımının.. Milli takımla Beyaz Rusya'ya götürdüm kendi takımdaşları hariç 1 kişinin sevdiğini görmedim.. Bizzat diğer oyuncular söyledi bunu da.

sebo dedi ki...

Kendi takımdaşları dahil diyecektim pardon

pclion dedi ki...

Sebo,

Hakem kararlarından ziyade kurul kararları ve cezalar bazında ben Fenerbahçe'nin federasyonda büyük bir ağırlığı olduğunu düşünüyorum. MHK Başkanı Oğun Sarvan Galatasaray düşmanlığıyla mimlenmiş bir adamdır, Gözlemciler Kurulu Başkanı Kemal Dinçer yani 'Sustalı Kemal' daha birkaç yıl öncesine kadar Fenerbahçe menejerliği yapıyordu ve Saraçoğlu'nda sahaya atılan bir çakıyı gözlemciler görmesin diye kaçırmaya çalışırken kameralar tarafından yakalanmış bir adamdır kendisi. Mahmut Özgener de Hasan Doğan federasyonunun Fenerbahçe kanadı olarak görülüyordu, göreve geldiğinden beri Galatasaray'ın başına gelmedik kalmaması da tesadüf değildir.

Galatasaray'ın da Fenerbahçe'nin de bugün geride kalması tamamen sportiftir, orda söylenecek söz yok ama verilen saçma sakil kararların açıklaması da asla bu olamaz.

Hüseyin,

Destek verilmelidir ama site vs. işlerine pek inanan birisi değilim, sadece canaydinistifa.com zamanı aktif olarak çalışmışlığım vardır. Gündelik buluyorum böyle şeyleri, desteği daha çok tribünlerden vermeliyiz...

mts dedi ki...

aurora'nın yazdıklarına dikkat yukarıdaki. üstüne söz söylemenin gerekli olduğunu düşünmüyorum herşey açık.hatta bidaha buraya kopyalıyim.

"Aynı müsabakada MANİSASPOR Kulübünün görevli olmayan kişilerin soyunma odasında yer almasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren İHTAR CEZASI ile cezalandırılmasına,


Aynı müsabakada MANİSASPOR Kulübü futbolcusu TOLGA DOĞANTEZ'in görevli olmadığı halde soyunma odasında yer almasından dolayı talimatlara aykırılık nedeniyle takdiren İHTAR CEZASI ile cezalandırılmasına"

23.04.2009 PFDK kararlarından.

extensor dedi ki...

Konuyla alakalı değil ama sevgili Apaç neden bir blog açmıyorsun.

Sürekli farklı farklı adreslerde senin yorumların ve sana karşıt yorumlar çakışıyor ve bu hem blogun yazarına ayıp oluyor hemde konuyla ilgili yorumlar okumak isteyenlere.

Ve fikirlerin kesinlikle değersiz değil benim nazarımda.
Bir blog açsan okuma sözü veriyorum :)...

saygılar.

pclion dedi ki...

Bu arada bir dip not, fikirlerimiz bazen çatışsa da apaç'ın yazmasından memnunum ben. Blog açarsa ben de okurum, orası ayrı...

çağrı dedi ki...

Galatasaray'da işler iyiyse camia kenetlenmiş gibi görünür ama en ufak bir kaos ortamında yahut kötü gidişte darbeci zihniyet türer.Gerçek anlamda bi birlik olmadığı ortada.Yazıda da belirtildiği gibi en büyük görev taraftarın.Fakat taraftar unsurunun da görevini yerine getiremediğini düşünüyorum bilinçsizlikten ötürü.Bu tarz yazılar bu blincin kazanılması için tek umudumuz.Tebrik ve teşekkür ederim.

Kapali Ust dedi ki...

Herkesin puan kaybettiği haftada kazanılan 3 puan, tekrar şampiyonluk potasında yer alan Galatasaray ve nerden bakarsan, bak komik bir ceza.. Uzulduğum nokta su durumda bile Arda'yı suçlu göstermeye çalışan, medyanın dolduruşuna gelen Galatasaraylıların mevcut olması.. Bir şirketin genel müdürüsünüz ve şirketinizde elektronik turnike sistemi kullanılıyor, yaka kartını okutup geçiyorsunuz her gün.. Bir gün işe geldiğinizde yaka kartınızı ve tüm kimliklerinizi evde unuttuğunuzu farkediyorsunuz. Her gün önünden geçtiğiniz ve genel müdür olmanız sebebiyle sizi yakından tanıyan güvenlik görevlisi, kuralları uygulamanın işgüzarlığıyla yaka kartı ve kimlik olmadan sizi içeri alamayacağını söylüyor, ne yaparsınız? %100 sinirlenirsiniz ve fırçayı kaydıktan sonra içeri girersiniz, başka türlü davranırım diyen yalan söyler. Arda'da formuyla, Türk futboluna kattıklarıyla süper ligin genel müdürüdür. Herkesin fink attığı soyunma odası koridorlarına milli bir futbolcu olarak alınmıyorsa efendi futbolcuymuş kafayı çakmadığına şükretsinler.. Şu 3 haftayı Arda Turan'sız da dönecek kudrete sahibiz, ondan sonrası Arda'lı kadroyla intikam zamanıdır..

apaç dedi ki...

@extensor;

bazen post dışı yorumlarda bulunduğumu ben de biliyorum. sabri ve bülent uygun zaafımın farkındayım; lakin ben bu hususta senin kadar tutucu değilim.

stepanov'la ilintili bir postta elbette kendisine dair yorumlar olsun; ama mesela bir rahim zafer bir burhan saatçioğlu ismi de geçsin. sonra ''sahi hüseyin kalpar'ın sarkık liberosu bi burhan vardı n'Ldu ona'' filan diyelim.

ha bu ben de çoğu zaman burhan saatçioğlu ya da rahim zafer yerine sabri sarıoğlu oluyor, biliyorum; ama ne kadar çok irademe sahip çıkmaya çalışsam da yapamıyorum bunu. didosu gelen bünyeler gibi oluyorum, kaybediyorum kendimi.. ve bu hususta da başta uğur olmak üzere tüm okuyuculardan anlayış bekliyorum.

blog hususuna gelirsek de, ben sizler kadar edebi olamam, sizler kadar kotaramam bu işi. kaldı ki hiçbir dem öyle bir ihtirasım da olmadı. uğur'dan galatasaray'ı, parma'dan ispanya'yı, ingiltere'yi; ata'dan görmediklerimi, duymadıklarımı; senden de türkiye liglerini okumak, yazılanlara yorum yapıp, ortaya kafa vurmak daha hoşuma gidiyor.

saygılar benden..

apaç dedi ki...

uğur;

özünde sabrisever, avcısevmez, uygun gerçeğini yadsımaz bir futbolsever olduğunu zaten biliyordum ben senin.

bu, sağlama oldu.

teşekkürden fazlasını ediyorum :55

aurora dedi ki...

@kapalı üst

yazdıkların bana bilgin gökberk'in bugünkü yazısından bir kısmı anımsattı:

Metin Oktay’ın spor yazarlığı yaptığı o dünler...
İstanbul’da bir maça geliyor.
Kapıdaki görevli “kart” soruyor.
Gösteriyor.
“Bu İzmir kartı, burada geçmez, İstanbul kartı yok mu?”
O sırada yanından onun bunun osu busu, şunun bunun şusu busu filan geçen geçene...
Elini kolunu sallayan içeri giriyor.
Kral’ın kafası takılıyor.
“Var”diyor.
Ve bir kafa atıyor görevliye.
“Bu da İstanbul kartı”
Ve...
Yumuşak, yufka yürekli, sporcu ruhlu o adamı bile bu hale getirmişler.
Yuh!

father vic dedi ki...

@apaç
bülent uygun zaafını anlayabiliyorum..adam hakkaten destan yazıyo 2.5 senedir ancak ben büyük bi takımı kaldırıcak karizması olmadığını düşünüorm en azından tv başından öle gözüküyor..neyse..ama şu sabri zaafını anlayabilmiş diilim..bu sene sabri kaç gol attı kaç asist yaptı?? ve galatasaray sabrinin kanadından gereksiz yer boşaltmasından dolayı kaç gol yedi??gol ve asistler + yediğimiz golleri - olarak değerlendirirsek sabrinin averajı tahminim -10 ile 15 arasında bi değer çıkar ki bu da sabrinin vasatın da ötesinde çok kötü bi futbolcu olduğunun matematiksel bi kanıtıdır..tamam sabri bek adamı değil ama orta sahanın sağında oynadığı bi kaç maçta da yaptıklarına evde gülmekten başka bi tepki veremediğimizi de belirtmek isterim..sürati dışında sadece yetenekleri kısıtlı bi oyuncunun ötesinde mental olarak da inanılmaz derecede zayıf olduğunu düşünüorm ki biçok insan da benle aynı fikirdedir tahminimce

Anonymous dedi ki...

bir yildiz bole kaybolur iste, 99da emre b. nin trafik kazasindan sonra katil diye bagiran tribunler 9-10 sene sonra bagirlarina bastilar ama o emre beklenen patlamayi gerceklestirememsti, simdi aynisi arda turan icin gecerli. yazik yetismior nihat gibi tugay gibi tuncay gibi adamlar surekli

apaç dedi ki...

@father vic

sırf asist ya da gol üzerinden değerlendirmemek lazım sabri'yi.

çok farklı anlamlar taşıyor sabri gs futbol takımı için. bunu oynamadığı maçlarda çok daha net bir şekilde görüyoruz.

sabri, şu an gs futbol takımının çizgiye inip, orta kesebilen; takımın duraksadığı anlarda 1. bölgeden gelip 3. bölgeye hareketlilik getirebilen yegane adamı. bir ruh, bir isyankar..

hepimiz görüyoruz işte sabri olmayınca hep bir şeyler eksik kalıyor. ne serkan, ne barış ne de güngör.. hiçbiri yedi düveline sövdüğümüz sabri kadar ekstra işler yapamıyor.

ki zaten senin sol bekinde hiçbir türlü oyuna çıkamayan, 20 metre karelik bir alanı düstur eyleyip, orada kafasına göre takılan bir hakan kadir balta var.

fark yaratmak, hacettepe olmamak için her türlü mecbursun yani sabri'ye.

Tutkinjsh dedi ki...

Olay güvenlik görevlisi Arda'yı tanımış tanımamış değil, akreditasyon kartı olmayan kimse soyunma odalarına giremez. gayet normal ceza alması. akreditasyon kartı olmayan ve tribünden maçı izleyen herhangi birisiydi o maçta arda ve zor kullanarak soyunma odalarına girmeye çalıştı. bundan ibarettir.

dejavu dedi ki...

Bir karalama kampanyası olduğu aşikar, dediğin gibi üzerinde çubuklu olmadığı için basından da epeyce yandaş buluyor kendisine bu karalama kampanyası.

Sinirliymiş, asabiymiş, tribüne fazla kulak veriyormuş. Siz tapınadurun babacım paraya tapınan insanlara, bizim Arda'mız bize yeter. Sevmek için kimseden icazet alıcak değiliz, sahada profesyonel oyuncu görmekten ziyade Galatasaray'lı oyuncu görmek istiyorum ben. Bizi biz yapan, bizi başarıya götüren de bu olmuştur zaten her zaman.

Adamsın sipsi, adam.

Gala's dedi ki...

@apaç
inanmak önemli işte. ben bülent uygunun deniz çobana o hareketi yapacak insan olduğuna inanıyorum.

çok konuşmasın. az konuşsun öz konuşsun. abdullah avcı kadar iki kelimeyi futbol için yanyana getirsin. yok bunu ben bizzat izledim 10 tane scouta izlettim gibisinden kendini beğenmişlik yapmasın. pek yakında ciddiyetsiz programlarda göreceğimize
inanıyorum onu.

sabri tkımın en eskilerinden olabilir. ama illaki takımın en eskisi kaptan olcak diye kaide yok. ben olsam kewell'ı veya ardayı kaptan yaparım takıma. özellikle kewell yıpranmamış takımın en kariyerli oyuncularından. arda ise bir efsane olacağını düşündüğümden.

father vic dedi ki...

@apaç

bek oyuncusunun öncelikli görevi savunmadır ve hakan kadir balta da bu görevini eksiksiz yerine getiren bi oyuncu ki ben onun kanadından gol yedğimizi pek hatırlamam..bi bekten ekstra şeyler beklemek yerine ters kademe yapmasını,kendini bilip yapamayacağı işlere kalkışmamasını,takımının savunma gücüne artı bişeyler katmasını beklerim..sabri galatasaraylı hırslı ve hakkaten isyankar bir oyuncu katılıorm ama sıfıra inip orta yaptığını nedense milli maçlar dışında pek göremedim(ki bosna maçında 15 isabetli orta yaparak belki de rekor kırmıştır)uğur uçar sabri kadar süratli olmasada geçen sezon sakatlanana kadar takımın en çok asist yapan oyuncusuydu( 0 a inip orta yaparak başardı) ve bunu yaparken alanını gereksiz yere boşaltmadığı gerçeği de sabriden(hatta tüm beklerden)beklentimdir..bi takımın yediği gollerin yarısından fazlası bi kanattan olursa o kanat savunucusunun oynarken bişeyleri yanlış yaptığı fikrine kapılmama neden oluyor..sabrinin galatasarayda asla sağ bek oynamaması düşüncem de bundan kaynaklanıyor..

apaç dedi ki...

@gala's

dünyada bu işi en iyi bilen 4-5 kişiden biri bülent uygun. gelin, itiraf edelim.

@father vic

bugünkü sivas maçında hayrettin ile abdurrahman'ı izlemişsindir umarım.

hakan kadir balta'yı 50 maçtır izlerim, henüz sıfıra inip bir orta yaptığını görmedim. paşalar gibi 15 metrekarelik bir alanı var, orada istediği gibi hoşlaşıp, beşleşiyor.

senin dediğin bekler 80'lerin italyasında kaldı.

en son temsilsici favalli'ydi. o da pes edip stopere döndü.

artık, bekleri kadar konuşuyor futbol takımları.

devir maicon'ların, evra'ların, lahm'ların, daniel alves'lerin devri. hakan balta'ların, panucci'lerin, pancaro'ların değil.

zikrettiğin isimler -özellikle de hkb- iyi birer stoper olabilirler; lakin günümüz futbolunda asla bir arka kanat olamazlar.

ha olursalar da bu gs futbol takımı değil, hacettepe ya da tarım kredispor'da olur.

0dy dedi ki...

hocam geçeceksin sahip çıkalım işini. güvenlik görevlisinin tanımamasına !!!!!'ler neden geliyo anlamıyorum ?
Arda'nın tribünlere oynayan bir showman oldugu kanaatinde olan koyu Bir galatasaraylı olarak şunu söyleyebilirim, isminizin Arda Turan olması size, akreditasyon kartınız olmadan istediğiniz laçkalıkda, istediginiz yere girip çıkma hakkını vermez ! (ne demekse bu !!!! ünlemler )

Bırakın bunları yahu, Arda paşa'ya toz kondurmamak için nereye yardıracağınızı şaşırmışsınız. tüm suç güvenlik görevlisinin. Halbuki Arda'yı görünce "arda abi, arda abi, bi foto çekelimmi abi, yalvarırım abi" diye, arda'nın deyimiyle ona "abi çekmesi" gerekiyodu degil mi ?

(bkz: abi çekmek)

Sonuç;
Fatih terim yeni emre'sini piyasaya sürüyo. Bunun bide teknik direktör versiyonu - bülent uygun - var. Son derece samimiyetsiz, tribünlere oynamakla gözü dönmüş olan bu arkadaşlara hala "sahipp çıkalımmm , ooo paaşaaaa, yaşaa senn , istedigin gibi takıl baba" çeken arkadaşlar bakıyo ama görmüyo. devam edin bakmaya.

0dy dedi ki...

ayrıca bu yazıyı sizin kalitenize hiç yakıştıramadım. çubuklu forma, işten atılma falan.
Abarttığınızı farkedersiniz umarım.

ceza haksız tabi, arda istedigi zaman istedigi şekilde istedigi yere girebilmeli. Sonucta "he is the superstar" degil mi ?

sahip çıkalım evet, arda'ya "abi çekelim"..

Gala's dedi ki...

bu işin en iyi 4-5 isiminden olabilir. hatta en iyisi olabilir. ama bunu çıkıp böbürlene böbürlene anlatması kendini beğenmesi onu bu işin en sonuncusu yapar. mütevazi olsun. olmazsa sivastan öteye gidemez. büyük takımda hocalık yapcak asaleti bulamaz. ki bu ii en iyi yapan 4-5 isimden biri olduğuna inanmıyorum. şimdi bir çırpıda ondan iyi olduğuna inandığım 40-50 kişi yazabilirim.

father vic dedi ki...

@apaç

maiconun ters kanadında maxwell ya da santon,evranın ters kanadında brown yada o'shea, daniel alvesin ters kanadında da abidal oynuyor(hakan bunlardan belki de daha çok atağa çıkıodur + duran top vs.)..yani senin dönemi dediğin beklerin terslerinde hakan balta tarzına daha yakın oyuncular oynuyor..demek istediğim bi beki daha çok hücümda kullanıcaksan diğer bekini savunmayı 3 lemesi kontraataklarda savunma gücünü artırması için kullanırsın..e sabri de galatasarayın hücumcu beki olabilicek yetenekleri olmadığı için şu an ki kadro yapısıyla yine hakan balta galatasarayın beki olabilir ama sabri aslaa

pclion dedi ki...

0dy,

Bu akreditasyon kontrolü futbolcular için bu kadar büyütülmemesi gereken bir durum. Yukarda da demiştim, gerekli para cezası, ihtar vs. neyse verilir, problem olmazdı ama ısrarlı bir güvenlik görevlisi (ki bu görevli Galatasaraylı tüm görevlilere zorluk çıkarmak adına görevlendirilmiş) ve verilen kel alaka ceza beni böyle düşünmeye itiyor, tam anlamıyla skandaldır bu karar.

Çubuklu vurgusu biraz abartılı olabilir, ona bir şey diyemem ama yazı haricinde birkaç yorum daha bıraktım buraya açıklama maksadıyla. Bir göz atarsınız muhtemelen anlayacaksınız derdimi...