Görüyorum ve Arttırıyorum

Beşiktaş'ın yeni transferi Erkan Zengin, diğer transfer Yusuf Şimşek'in söylediklerini bile gölgede bırakan bir açıklama yapmış. Kendisi Beşiktaş'ın derbi ve Avrupa maçlarında yüzünü siyah-beyaz'a boyayarak izlediğini açıklamış. Yusuf'un açıklamalarını zaten biliyoruz, fotoğraflarla ispat etmeye kadar götürmüştü işi. Beşiktaş taraftarının bundan etkileneceğini, onlara daha fazla destek olacağını düşünüyor olmalılar ama fena halde yanılıyorlar.

Taraftar, futbolun o amatör, temiz ruhunun yok olmak üzere olduğunun farkında. Bunun temsilcisinin Yusuf Şimşek ve benzerleri olamayacağının daha da farkında. Bir futbolcunun takım taraftarlığı açıklamasının mantığını da bir türlü kavrayabilmiş değilim zaten, hele hele rakip kulüplerde yıllarca top oynayıp daha sonra transfer olunca "Valla bak!" diyenler bana göre en sinir bozucu tiplerdir. Siz susun, işinizi yapın. Hak ediyorsanız o taraftar zaten size hakkınızı teslim edecektir. Servet Çetin gibi, Emre Aşık gibi.

Erkan'ın söyledikleri de farklı değil Yusuf'tan. Türk futbolunu takip eden büyük çoğunluk İstanbul'un üç büyüklerinden birine sempatisi vardır zaten, bu çok büyük bir marifet değildir yani. Gerçi bu bir gelenek haline gelmiş artık, adam "Biz babadan böyle gördük." derse de bir şey diyemeyiz hani.

Yine de Kemal Sunal bir kez oynadı o sahneyi, bir daha oynamaya gerek yok. Nasıl olsa siz de idareci abilerden anlayış bekliyorsunuz, o da...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

7 yorum:

SideWindeR dedi ki...

Bundan sonra çıkıp biri kolunu kesip ''bak abi valla bak kanım x y akıyor'' diyecek diye korkuyorum.

KANDIRALI dedi ki...

oha.. ben bunu görmemiştim =) iyiden şaşırdılar

Turgay Keskin dedi ki...

Ben küçükken Bursaspor'luydum veya İzmirspor'luydum diyenler nerde acaba?

papaz dedi ki...

Allaha şükür doğduğumuzdan beri şehrimizin takımını tutuyoruz. Trabzon'u diğer şehirlerden ayıran kimlik de budur zaten. Trabzonlu olmaktan gurur duyarlar ve ne olursa olsun kendi şehirlerininin takımlarını tutarlar. Şampiyonluğa oynamazken bile Trabzon'da İstanbul rekabeti değil İdmanocağı-İdmangücü rekabeti olmasının sebebi de budur.

PCLioN dedi ki...

Bu arada yanlış anlaşılmasın, diğer takımları küçümseme anlamı çıkmasın. Aksine çok önem veririm şehir kültürüne, kesinlikle yerleşmesi ve daha da yaygınlaşması gereken bir olgu.

Sadece durum tespitidir yaptığım, sırf bu şekilde anlaşılmasın diye büyük çoğunluk diye vurgu yapmak istemiştim ama yeterli olmamış sanıyorum...

extensor dedi ki...

Avanak rolünde oynadığı filmlerden birinde. Kahvehanedekiler sportoto oynuyor. Şaban'a da soruyorlar.
- Şaban Galatasaray - Kayseri (Kayseri o zamanlar son sıralarda. Galatasaray'da üst sıralarda)
- Şaban Kayseri alır diyor.
- Kahvedekilerde "hadi lan" diyor.
Ama Kayseri alır demesi ciddi ciddi acayip komikti yaw...

indiriver dedi ki...

Gerçekten video çok güzel özetlemiş herşeyi teşekkürler PClion