Dünya Kupası Tahminleri & Fantasy Football

Dünya Kupası'nın en zevkli taraflarından birisi de  bir ay boyunca bizlere birçok eğlence fırsatı yaratıyor olması. Bunlardan birisi de FIFA Fantasy Football oyunu. Blog yazarı arkadaşlarla oluşturduğumuz bir ligin yanı sıra Yenilsen de Yensen de ekibinin bulunduğu bir başka ligde de mücadele veriyorum. Benim oluşturduğum kadro buydu ama İngilizler, Kaka ve Ribery tercihlerim epey sorgulanacak cinsten duruyor şu an gözüme...

İşin bir diğer yönü de final tahminleri elbette. İki farklı yoldan gideceği varsayılan İspanya ve Brezilya'nın finalde oynama olasılığı mevcut ama İtalya, Fransa, Almanya ve İspanya'nın grup maçlarında kayba uğraması hesapları da değiştirecektir. Ben yine de turnuva başı yaptığım 'muhafazakar' tahminime tutunup Brezilya-İspanya diyeyim. Turnuvadaki favorim Brezilya. Sürpriz adayım Slovakya ise Yeni Zelanda'dan yediği son dakika golüyle büyük yara aldı. Yine de onlardan beklentilerimin grubun ötesinde olduğunu belirteyim.

Final: Brezilya-İspanya
Yarı Final: Güney Kore, Almanya

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

1 yorum:

GOKHAN dedi ki...

Brezilya ile İspanya'nın statü gereği final oynama ihtimalleri yok, en çok yarı final oynayabilirler ben mi yanlış biliyorum Uğur?