'Gelecek' Geldi: Futurama 6. Sezon

Ve geldi... Bana göre ABD televizyonlarında yayınlanmış en iyi iki-üç çizgi film serisinden biri olan, hatta kendi adıma birinci sıraya dahi yazabileceğim Futurama, izleniyor olmasına rağmen yayıncısı Fox, senarist Matt Groeing'le anlaşamamış ve güzelim diziyi mundar etme kararı almıştı. İsim tanıdık geldiyse hatırlatalım, Matt Groeing, The Simpsons'ı yaratan kişi. Zamanında yaptığı kötü anlaşmayla The Simpsons'ın haklarını büyük ölçüde Fox'a kaptıran başarılı senarist bu kez tongaya düşmeyince "Bir kanalda iki çizgi dizi olmaz ağa" düsturundan dizi 2006'da yalan olmuştu.

Ben diziyi izlemeye başladığımda Futurama'nın mevcut beş sezonunun tekrar hakları Comedy Central tarafından yeni satın alınmıştı. Dizinin dönüşünün önündeki tek engel Fox'la 2010 yılına kadar süren anlaşmanın bitmesiydi. Arada çıkan filmlerle idare etsek de zaman içinde unutuyor insan tabii, bugün karşılaştığımdaysa "Nooluyor laan" demekten kendimi alamadım. Hatta öyle ki şu anda dizi yeni iniyor, ben de size hariçten gazel okuyorum.

Dört yıl aradan sonra Futurama ekranlara döndü. Dört yıl uzun bir ara. Aynı tadı alabilecek miyiz, ona izledikten sonra karar veririz de dizi kısırı şu günlerde benim gibi bir bağımlıya ilaç gibi geleceği kesin. Futurama'yı özleyen, güzel diziydi diyen varsa torrent sitelerini bir kontrol etsin...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

2 yorum:

Nevzat dedi ki...

Bence Futurama cancelled oldugu daha iyi idi.
Bir dizi anca 5-6 sezon iyi oluyor.
Simpsons bunun en iyi örnegi, son sezonlari bakmiyorum bile.
Family Guy solladi gecti Simpsonsu.

How I met your mother da ayni.
Yeter artik Ted, bul su avrati dediriyor.
Scrubsda ayni. Hele simdi Zach Braffsiz hali.
Daha cok var.

pclion dedi ki...

Nevzat, haklılık payın var ama Futurama zamanından önce bitirilmişti bence. İlk iki bölümü de beğendim ben, fena değil. Yoklukta izlenir. :)