Jam Legend

Ucundan kıyısından Heavy Metal/Rock dinlemiş her Türk genci bir dönem elektro gitar çalmak istemiş, zaman zaman dinlediği şarkılarda elleriyle solo atıyor triplerine girmiştir. Bu işe baş koyan, günde dört-beş saatini veren ve hakikaten çalan arkadaşlara saygı duymakla birlikte elektro gitar alma gafletine düşenler daha sonra gitarı afili bir aksesuar olarak odanın güzide bir köşesine asarlar genelde. Zordur hakikaten, göründüğü gibi değildir. O çok istediğin soloyu atmak için saatlerini değil yıllarını vermek gerek...

Dünya halklarının bu ihtiyacını gören oyun firmaları da Guitar Hero adında bir oyun icat ettiler ve hepimizin gönüllerini fethettiler. Fakat burada da bir sorun vardı, benim gibi evinde konsolu olmayanlar oyunu oynayamıyordu, tek oyun için gitar almak da haddinden fazla pahalıydı. İşte Jam Legend bu noktada devreye giriyor ve sizin klavyeden yarattığınız gitarla Guitar Hero kadar olmasa da o zevki sizlere yaşatıyor. Bilgisayarda geçirdiğim boş zamanlarımda abone oldum siteye. Salt futbolla kafanızı şişirmeyeyim, biraz da gitarla şişireyim dedim. Meraklısına...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

6 yorum:

akaya dedi ki...

"Bu işe baş koyan, günde dört-beş saatini veren ve hakikaten çalan arkadaşlara saygı duymakla birlikte elektro gitar alma gafletine düşenler daha sonra gitarı afili bir aksesuar olarak odanın güzide bir köşesine asarlar genelde."

Zaman vaadı da çalmadık mı canım benim.

"Zordur hakikaten, göründüğü gibi değildir. O çok istediğin soloyu atmak için saatlerini değil yıllarını vermek gerek..."

Sen nerden biliyon?

CaptainIrmak dedi ki...

Seni alçakgönüllü seniiii...

Mendebur dedi ki...

Eğer klavyede oynamak istersen gitarla aynı zevki vermese de Guitar Hero III: Legends Of Rock pc için mevcut.Ayrıca 80 TL civarında pc uyumlu gitar/bateri de var ama denemediğim için ne kadar performanslı bilmiyorum. Ayrıca yine nette yazılanlara göre ekstra şarkı atabiliyorsun oyuna.

pclion dedi ki...

Sana demedim onu ben, alınganlığa gerek yok. :) Elektrosu olan tek arkadaşım sen değilsin.

Zor olduğunu bilmek için de yıllarca çalmak mı lazım, çalamadığım için onu diyorum zaten. Smoke on the water rifi çalmak için bile uğraşıyorsun. One solosu ha deyince atılıyor mu arkadaşım.

Takdir ettiğimiz bir insansın, yanlış anlaşılma olmasın...

sukullaci dedi ki...

guitar hero 3 ve world tour pc de oynanabiliyo. 2sinde de güzel şarkılar var.ayrıca baya bi uğraşırsan 3 te istediğin şarkıyı oluşturabiliyosun ama baya uğraştırıyo.

madıfakı dedi ki...

Güzel oyundur gerçekten. Online kapışmalar ile daha bir heyecanlı oluyor. İstediğiniz parçaları upload edip çalabiliyorsunuz bile.