MustaFA ile Futbol Tutkusu Avrupa Yolcusu; Başlasın!


Değerli PCLion FC okurları,

Paris Gare du Nord'dan herkese merhabalar. Özlem Pansiyon Blog'daki Interrail bursu duyurusuyla beraber Uğur’un fikrini ürettiği; ardından birçok dostumuzun, büyüklerimizin yardımıyla bir projeye dönüştürdüğümüz ve 6 ay boyunca gerçeğe dönüşebilmesi için emek harcadığımız "Futbol Tutkusu Avrupa Yolcusu" projemiz bu satırlarla birlikte başlamış oluyor. PCLion FC Blog camiasına hayırlı uğurlu olsun. Bu yola en azından birimizin çıkmasını sağlayan sağlayan başta Fa markasıyla Henkel, Çanakkale Fen Liseliler Derneği ve Ayazma Takımı’na minnettarım.Gece havaalanındaki Güney Afrika yolcusu Alman taraftarlar, sabah 6.30'da Thalys'te yer bulamayıp Köln’den Paris'e 5 trenle tam 9 saatte ulaşabilmem ve Gare du Nord çevresi izlenimlerimi 1. Gün yazısında aktarmaya çalışacağım. Bu yazıyı bir başlangıç yazısı olarak kabul ediniz.


Maalesef G. Afrika-Meksika maçının büyük bir bölümünü kaçırdım. Futbol, seyahat ve biraz da mizaha dair olayları gözlemlemeye çalışıyorum. Umarım bu isin hakkini verebilirim ve bu projemizin neticesi hem Uğur’la bana, hem de tüm sporseverlere yeni projeler için ilham verir.

Su anda bu serüvenin ne kadar yorucu geçeceğinin farkına vardığımı belirtmeliyim. Gerçi bu kaçınılmaz bir gerçekti. Garlarda, trenlerde, taraftar alanlarındaki yorgunluğumu Dünya Kupası coşkusu ile yoğurduğumda ortaya keyifle okunacak hikâyeler çıkacağını düşünüyorum.

Grup maçları boyunca rotam ve izleyeceğim maçlar ise şu şekilde olacak;

11 Haziran: Paris, Fransa - Uruguay
12 Haziran: Paris13 Haziran: Köln, Almanya - Avustralya
14 Haziran: Eindhoven, Hollanda - Danimarka
15 Haziran: Amsterdam
16 Haziran: Madrid, İspanya - İsviçre
17 Haziran: Barselona, Arjantin - Güney Kore
18 Haziran: Marsilya, Cezayir - İngiltere
19 Haziran: Cenova
20 Haziran: Roma, İtalya - Yeni Zelanda
21 Haziran: Roma
22 Haziran: Venedik
23 Haziran: Ljublijana, Slovenya - İngiltere
24 haziran: Milano, İtalya - Slovakya
25 Haziran: Cenevre, İsviçre - Honduras


Couchsurfing'ten temasa geçtiğim futbol tutkunu bir adam; Julien'den öğrendiğime göre Trocadero Meydanı’nda bir taraftar alanı olacakmış. Birazdan oraya hareket edeceğim. Tüm serüven boyunca hızlı olmaya ve gözlemlediğim her şeyi sizlere aktarmaya çalışacağım. Keyifli okumalar diliyorum. Ayrıca, kişisel twitter hesabim ve facebook sayfamızdan da durum ve fotoğraf güncellemelerimizi takip edebilirsiniz.

Mustafa, Paris...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

7 yorum:

PENNEARABIATA dedi ki...

mustafa bizi yiyor olmasın :) fotoğrafı caddebostan'daki starbucks'a benzettim. şaka bir yana takip edeceğim her gün...

PENNEARABIATA dedi ki...

bu arada mustafa programına göre 15 haziran'da amsterdam'da maç izlemeyecek. ne yapacak merak ediyorum :))

Anonymous dedi ki...

Milanodayım bende, 24 haziran'da mac nerde izlenir, bilgi verebilirim:)
Hazar

pclion dedi ki...

Ali abi, Amsterdam tespiti doğru, ben bunu düşünmemiştim. :))

Hazar, mail de atabilirsen şahane olur. ;)

ozdemirmusta dedi ki...

@ Ali Abi

Vallahi katakulliye acik bi proje bu, fotograflari iyi inceleyin derim :) Amsterdam isine gelince, bi ugramak lazim. O guzelim memlekete bir kere gittim, 2 saatim kayip :) Bu sefer de Madrid'e ucak biletini ordan aldim, yoksa rotada ne isi var :))

@ Hazar

Milano'da bir Italyan ve bir Turk arkadasimla izleyecegiz maci. Katil bize, birlikte izleyelim ;)

asvalttaicenler dedi ki...

fotograflar ilerleyen zamanlarda biraz daha ozenli olacak sanirim.
birde taraftarlarla amator kamerada olsa goruntuler olacakmi, ozellikle hollandali kizlarin turkce seni seviyorum demesini istiyorum:D:D

ozdemirmusta dedi ki...

goruntu olacak..