The IT Crowd Ahalisi

Futurama'dan sonra bir güzel haber de The IT Crowd'dan. Aşmış İngiliz durum komedisi The IT Crowd, aynı ekiple tekrar aramıza döndü. Uzuuunca bir süre dizinin ABD versiyonunun çekileceği ve sadece Moss'un yeni ekipte yer alacağı, kısacası dizinin piç edileceği haberleri geliyordu ki İngiliz versiyonunun kaldığı yerden devam etmesi gerçekten enfes oldu.

How I Met Your Mother baydı, efendim The Big Bang Theory geek ekseninden kaydı gibi serzenişleriniz varsa size ilaç gibi gelecek bir dizi The IT Crowd. Hâlâ izlememiş olan arkadaşlar varsa bir an önce başlasın, dördüncü sezonun başına yetişsin. İngiliz dizisi olduğundan sezonda altı bölüm yayınlayıp tadında bırakıyorlar zaten, kısa sürede izlenip sizi sıkmayacak bir dizi. Şu tişört son bölümden. Müthiş gerçekten. Yaptırmayı düşünüyorum ciddi ciddi...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

7 yorum:

SirEvo dedi ki...

3. sezonun son bölümünü elimde tutuyordum epeydir. Yeni sezon geldiğine göre onu da izlerim en yakın zamanda. :))

Anonymous dedi ki...

Tisörtün manasını çözemedim ya ben :)
Yardım edebilecek var mı :)

Erdal Güngör dedi ki...

IT Crowd güzel dizi,senaryosu "Bastard Operator From Hell" yazılarından alıntıydı başlangıçta,tavsiye ederim >>> http://bofh.ntk.net/BOFH/index.php

pclion dedi ki...

Adsız, dümdüz "hayır" yazıyor abi...

Anonymous dedi ki...

Hayır yazdığını gördüm de o aradaki ince nüans nedir onu çözemedim :)

pclion dedi ki...

Roy'un ruh haliyle bağlantılı demem de gerekiyor tabii. :) Depresif bir günde giyilmiş bu tişört, durum komedisi olduğundan o an çok daha anlamlı geliyor. Bana tişörtten edindirme isteği uyandırdı, o derece diyeyim...

Anonymous dedi ki...

İzlesek anlarız yani, baslayalım bakalım :)