Türkiye - Şili || Devre Arası Raporu

Açıkçası beklediğimden çok daha kaliteli bir maç var sahada. İki takım da bir hazırlık maçından ziyade resmi bir maç oynuyormuş havasında. Ancak oyun içindeki kaliteyi son vuruşlarda görmek güç, 20. dakikada açtığım maçta gol olmaması olmasından daha zor 3 tane pozisyon saydım 2'si bizim lehimize olmak üzere. Sahaya Euro 2008'in son bölümünde olduğu gibi 4-4-1-1 olarak yayılıyoruz teoride.

---------------Volkan--------------

--Gönül---Servet---Zan----Boral--

--CKR--- S.İnan--Aurelio--Ayhan-

--------------Tuncay--------------

--------------Semih---------------

Tuncay biraz sola da yardım edecek biçimde Semih'in arkasında oynuyor. Ayhan sol açıktan ziyade biraz daha orta saha gibi bir izlenim verdi bana, solda Uğur Boral'ın sürekli ilerde olmasının sonucu biraz da. Uğur Boral'ın boşalttığı sol arkadan bir çok pozisyon verdik,neredeyse bütün Şili pozisyonları bu bölgeden gelişti. Alexis Sanchez ve Humberto Suazo orayı etkin biçimde kullanıyor.

Humberto Suazo ise gerçekten çok iyi bir forvet. Galatasaray'la adı her transfer döneminde geçtiğinden Copa America'dan beri lk defa alıcı gözle seyrettim ve gerçekten hakkında söylenilenleri boşa çıkarmayan bir adam. Tek şanssızlığı en gözde olduğu dönemde Monterrey'le çoktan sözleşme imzalamış olmasıydı, yoksa şu an Avrupada oynuyor olabilirdi. Meksika kulüplerinden oyuncu koparmak zordur, Galatasaray'ın da çok uçuk bir bonservis bedelini gözden çıkaracağını düşünmediğimden bu transferi pek olası görmüyorum zaten.

İkinci yarı başlamak üzere, güzel futbolun yanında gol de görmeyi umuyorum bu yarı...

Bu Yazıyı Paylaş!

Bookmark and Share

0 yorum: